Néhány nappal ezelőtt egy blogbejegyzésben árulta el a Ubisoft, hogy jelentősen átalakítják a craftolást. Az újdonságok sokaknál kiverték a biztosítékot, hiszen az új cuccok durván négyszer annyi alapanyagba kerülnek majd, mint a mostaniak, és ha figyelembe vesszük, hogy a tökéletes Vector esélye 0.000005%, akkor bizony nem nehéz belátni, hogy viszonylag kevés játékosnál lesznek ott a legjobb fegyverek.
Most kiderült, hogy az a bejelentés csak az újítások felét, ráadásul a kegyetlenebbik felét tartalmazta. Mint kiderült, a fejlesztők azt szeretnék, ha a craftolás csak kiegészítő tevékenység lenne, és abban az esetben kéne hozzá folyamodnunk, ha végképp nem esnek ki a legjobb cuccok. Mivel eddig nem lehetett értelmes módon farmolni a High-End cuccokat, valahogy így nézett ki az eloszlás:
Ez nem annyira szórakoztató, ezért teljesen átdolgozzák a rendszert, Egyrészt minden 30+-os szintű nevesített NPC biztosan dob majd egy HE cuccot, aminek a gearscore-ja is az adott boss szintjétől függ. Emellé a 32-es szintű mobok 40% eséllyel dobnak majd Division Tech-et, hogy ne ez legyen a szűk keresztmeteszet. Az NPC-k loottábláját is átdolgozzák, így sokkal kontrolláltabban farmolhatunk bizonyos tárgyakat. Mivel rengeteg HE cuccunk lesz, közel sem lesz annyira problémás, hogy a zöldeket csak a réginél gyengébb áron tudjuk beváltani.
Az indoklást és az új rendszer részleteit itt tudjátok elolvasni.
Nektek hogy tetszenek a most bejelentett újdonságok?