Nem kell sokáig keresni a gaming közegben ahhoz, hogy találjunk valakit, aki nem rajong Todd Howardért. A Bethesda Game Studios feje nagyon vicces kijelentésekkel és hatalmas ígéretekkel betonozta be saját státuszát az emberként, akire mutogatni lehet, ha egy Bethesda játék nem rendeltetés szerint működik.
Ettől függetlenül van egy megmagyarázhatatlan karizmája az úrnak, amit most a BAFTA interjú során is megvillogtatott. Egy 4 perces videóban elmesélte, hogy mit is csinál ő a Bethesda vezetőjeként.
"Az én munkám olyasmi, mint egy filmrendezőé, amikor össze kell hoznom a művészeket, a programozókat, a technológiai fejlesztőket, és így életre keltjük a projektjeinket. Ott vannak még az írók, a tervezők, a pályaépítők és rengeteg más elem. Nagyon szerencsés vagyok, hogy ennyi kiváló alkotóval dolgozhatok együtt."
Az interjúban Howard hozzátette, hogy nagyon keveset vágnak ki a játékaikból.
"Ezért lesznek felelőtlenül nagyok a projektjeink."
A Starfieldnek is nagyobb volt a mérete, mint az értéke, de remélhetőleg a The Elder Scrolls VI-tal már más lesz a helyzet.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.