Az év elején a Bethesda mindenkit meglepett azzal, hogy bejelentett egy Indiana Jones projektet. Azóta mondjuk nem voltak kifejezetten beszédesek, de most Todd Howard mesélt egy kicsit a koncepció megszületésének körülményeiről.
Ez a dolog ugyanis nem úgy indult, hogy valaki rácsapott az asztalra, előrántott egy kalapot és egy ostort, majd kiadta a parancsot - hosszas tervezés és várakozás van az új játék bejelentése mögött.
A The Telegraphnak adott interjújában Howard elárulta, hogy ő már 2009-ben is azért kampányolt, hogy összehozhassanak egy Indiana Jones játékot. Akkor még közvetlenül George Lucasnak dobta fel az ötletet, de azóta is próbálkoztak megtalálni a megfelelő időpontot és a megfelelő fejlesztőcsapatot. Aztán betoppant a képbe a MachineGames:
"Ha ránézek a MachineGames címeire, akkor elképesztő mesélőket és játékfejlesztőket látok. Amikor elkezdtünk velük beszélni az Indiana Jones projektről, akkor már tudtuk, hogy ez velük működni fog. Ezután beszéltünk a Disneyvel és Lucasszal, akik nagyon izgatottak lettek."
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
A MachineGames 2009-ben alakult (nagyrészt a Starbreeze korábbi fejlesztőiből), és a ZeniMax 2010-ben felvásárolta őket. A csapat azóta az olyan sztoriorientált akciójátékokra koncentrált, mint például a Wolfenstein: The New Order. Abban egyetértünk Toddal, hogy a projekt valószínűleg nincs rossz kezekben.