Egyértelmű, hogy a Titanfall elsődleges platformjai a PC és az Xbox One, és ezzel alapjáraton nincs semmi baj, viszont míg azok a legmenőbb ruhákat viselik magukon, az Xbox 360-as kistestvér szakadt nadrágban, lehajtott fejjel kullog mögöttük.
Pete Dodd állítása szerint a Titanfall Xbox 360-as verziójáról nem azért hallunk ilyen keveset, mert az Xbox One-os változatot akarják kiemelni, hanem mert nem örülnénk annak, amit hallunk. „A 360-as verzió 30 fps-sel és sub-720p-ben fut” - írta Twitteren.
Lack of news about the 360 version of Titanfall isn't all about pushing the XB1. The 360 version is 30fps and sub-720p.
— Dodd Scientifics (@DoddSci) March 13, 2014
Azért is érdemes Doddnak hinni, mert ő volt az, aki a bejelentés előtt tudatta velünk, hogy a játékot Xbox 360-ra nem a Respawn Entertainment, hanem a Bluepoint Games fejleszti. A Respawn egyik mérnöke, Richard Baker azt nyilatkozta, hogy az előző generációs Titanfallt jelenleg is optimalizálják, és a funkciókban csak apró eltérések vannak, ugyanakkor a felbontáshoz nem tudott mit hozzáfűzni.
A Titanfall Xbox 360-ra március 28-án jelenik meg, PC-re és Xbox One-ra már kapható.