Sokan már biztosan észrevettétek, hogy a Titanfall PC-s letöltése során 48GB kúszik le a hálózaton (vagy települ fel) szemben az Xbox One verzióval, ami durván 17GB területet foglal le. Bármilyen meglepő is, az ok a hangokban keresendő. Most már hivatalos.
A Respawn Entertainment munkatársa Richard Baker elmondása szerint az audió fájlok képezik a plusz gigabájtok nagy részét. Azért van ez, mert a PC-s hangfájlok tömörítetlenül kerültek a PC-s verzióba, hogy megkíméljék a processzorokat annak feldolgozásától. Tömörítetlen hanganyagot nem terheli annyira a gépünket, így a gyengébb rendszerek tulajdonosainak nem kell új processzort venniük.
„Valószínűleg megtehettük volna, hogy tömörített hanganyaggal fárasszuk a gépeket, de kissé aggódtunk a minimum gépigény miatt, és azért, mert ez esetben a kétmagos rendszerek számítási kapacitásának nagy részét az audió kitömörítése foglalta volna le” - magyarázz Baker. Ezzel persze semmi gond nincs az Xbox One esetében, ahol külön hardver van a hanganyagok dekódolására. Hála a méretkülönbségnek ez lett a Titanfall gépigény:
OS: Windows Vista SP2 64-bit / Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8 64-bit
CPU: AMD Athlon X2 2.8GHz / Intel Core 2 Duo 2.4GHz
RAM: Legalább 4 GB
Tárhely: Legalább 50GB szabad hely
VIDEO: AMD Radeon HD 4770 512MB RAM vagy jobb / Nvidia GeForce 8800GT 512MB RAM vagy jobb
DirectX: DirectX 11
Bevitel: Billentyűzet és egér, Microsoft Gamepad
Hálozati követelmény: 512kbps letöltési és 384kbps feltöltési sebesség
Nektek elfut majd a gépeteken?