Már jó néhány éve készítik lelkes rajongók a TimeSplitters Rewind című játékot, ami modern külsőt kölcsönözne a Free Radical Design (amiből azóta Crytek-stúdió lett) közkedvelt lövöldéinek. A felújítást ingyen végző csapat elmondása szerint viszont elég nehéz helyzetbe kerültek.
Egy posztban - amit a játék honlapján és Facebook-oldalán is megosztottak - arról mesélnek, hogy a CryEngine rendkívüli módon lelassítja a munkát. Elmondásuk szerint annyira rossz a helyzet, hogy egy más motor segítségével néhány perc alatt letudható munka gyakran négy teljes napot is igénybe vehet, ráadásul a Crytek motorjának új változata, ami ezen javíthatna, több hónapos csúszásban van. Emiatt a TimeSplitters Rewind csapata nagyon szeretne motort váltani, az Unreal Engine 4-gyel pedig viszonylag gyorsan sikerült is összedobniuk egy működőképes és elég jól teljesítő prototípust.
A játék mögött álló technológia cseréje viszont minden bizonnyal azt jelentené, hogy nem használhatnánk a TimeSplitters IP-t, hiszen a jogokat megtartó Crytek motorja helyett a konkurencia hírnevét öregbítené a projekt. Így a készítők szeretnék kikérni a rajongók véleményét, hogy próbálják meg rendkívül lassan, de hivatalos TimeSplitters-játékként befejezni a Rewindot, vagy inkább váltsanak másik motorra, hogy sokkal gyorsabban végezhessenek, igaz így el kellene engedniük az IP használatának jogát. Ebben az esetben egyébként az eredeti játékok felújítása mellett inkább azt mutatnák meg, mit láttak volna szívesen a soha el nem készült TimeSplitters 4-ben.
Szerintetek melyik változattal járnának jobban?