A Square Enix megerősítette, hogy holnap, azaz március 18-án egy frissítésnek hála elérhetővé válik a Thiefhez az AMD ígéretes technológiája, a Mantle.
Az év elején a Battlefield 4 már megkapta a maga Mantle-támogatását, most pedig a Thief van soron. Az AMD új API-jának köszönhetően lényegében a GPU renderelési sebessége sokkal kevésbé függ a processzortól, amely teljesítménybeli javulást jelent a játékok számára.
Ráadásul a Thief lesz a legelső olyan projekt, amely megkapja a beígért TrueAudio ficsőrt is. Ez szintén az AMD exkluzív megoldása, a lényege pedig, hogy a grafikus kártya átveszi bizonyos hanghatások futtatásának terhét a processzortól, így az éppen futtatott játék kihasználhatja a CPU felszabadult erejét más feladatokra.
A PC World korábbi cikkében egyébként további részleteket is találtok a Mantle technológiáról. Mi a véleményetek róla?