![]() Az alábbi interjú alanya Will Wright designer a Maxis Entertainment-től, akit a most készülő játékukról, a "The Sims Online"-ról kérdeztek. A játékosoknak csak egy háza és karaktere lehet? Nem, minden játékosnak akár 3 karaktere is lehet és mindnek meglehet a külön háza, kocsija és minden egyebe. Egy karakter azonban itt is mindig egy helyen él, persze lehet lakótársa, házastársa és ilyesmi. Sőt akár saját kaszinót is üzemeltethetünk vagy valami mást... ![]() Szinte ugyanaz, mint az embereket a való életben: a nagyobb ház, jobb kocsi, vagy bármi más, amire simsünk vágyik, mind pénzbe kerül. Érdekes lehetőség, hogy a játék során akár klubbokat is alakíthatunk, például, ha érdekel minket a sci-fi, alapíthatunk egy ilyen klubbot, majd a tagoktól akár pénzt is szedhetünk be, ha megválasztanak minket vezetőnek. Egyedül erre kevés a lehetőség, de ha már többen vagyunk, ez azzal az előnnyel jár, hogy a mi házunk akár 24 órán keresztül is elérhető a többi sim számára, még akkor is, ha éppen nem vagyunk otthon. És mi van a szerzői jogokat érintő skinekkel, gondolok itt például a Star Trek-re?
Mi valójában a játék célja, minél több pénzt szerezni, netalán népszerűvé válni vagy valami egyéb?
Nem aggódnak amiatt, hogy a hardcore sims játékosok állandóan, akár a nap 24 órájában is játszani fognak? Meg tudná mondani, hogy mikor lesz béta illetve végleges változat? Lesz esetleg Sims2? Ez a Sims Online előtt lesz? 2002, 2003 körül? A teljes interjt az PC.IGN.com honlapon olvashatjtok. |
|
The Sims Online interjú
Hajnali 2 körül jár az idő, szemeink már kocsányon lógnak, de mi csak dolgozunk, eszünk, vásárolgatunk, udvarlunk a szomszéd kislánynak. Akinek ilyen és ehhez hasonló tünetei vannak,az kétségtelenül elkapta a végzetes "Sims" kórt...
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés