Több újságírónak is sikerült már kipróbálnia a Ready At Dawn címét, a The Order: 1886-ot. A képkocka per másodperc a mostanság amolyan mérföldkőnek számító 60 FPS-t nem éri el, ezt a csodaszép látványvilágért cserébe kellett beáldozni.
„Mi egy filmes hatást céloztunk meg, a filmek pedig 24 FPS-sel futnak. Természetesen annyival nem jó játszani, ezért a 30-at választottuk. Így nem romlik a játék esztétikai élménye, és élvezetes is lesz a játékmenet. Ha erőltetnénk a 60-at, az úgy nézne ki, mint valami a Discovery csatornán, egy HDTV szegmens vagy egy régi sci-fi film. Ez nem egészen olyan, mint amit mi várunk el egy filmtől.”
Dana Jan azzal folytatta, hogy nem tagadja, ennek technikai okai is vannak. Ahhoz, hogy egy ilyen játék elérje a 60 FPS-tm sok technikai apróságot fel kell adni. „Vannak lobogó gyertyáink, lángok, és olyan karaktereink is, akikről visszaverődik a fény. Kétlem, hogy egy ennyi részletet megjelenítő játékot bárki meg tudna valósítani úgy, hogy a rendszer mindig 60 FPS-sel működjön.”
A fejlesztőknek fontos a látvány. Azt szeretnék, hogy amikor bekapcsoljátok a gépet és elindítjátok a játékot, akkor az az első pillanattól next-gennek hasson. Ehhez pedig kénytelenek 30 FPS-nél megállapodni, ami ráadásul jobbat is tesz az élménynek.
Ti csak 60 FPS-sel akartok játszani, vagy érdekel titeket egyáltalán, hogy mit mutat a szám konzolon?