Az Amazonnak folytatnia kell mobilfejlesztői kezdeményezését, akármi is történjen, mert olyan játékok kerültek ki stúdiójából, amik kiemelkednek az átlag mobiljátékok közül. Szerencsére folytatja is, és miután Androidra már tavaly kiadta a Tales from Deep Space-t, elkészítette az iOS-es változatot is. Ezenfelül korábban csak az Amazon App Store-ból lehetett letölteni, nem is kapott akkora figyelmet, mint amekkorát megérdemelt volna. Másodjára viszont olyat alkottak, amire tényleg érdemes odafigyelni.
A játék már az első percekben megragadott; saját világa van, saját földönkívüli lényekkel. A mobiljátékok többségében a világ kidolgozása nagyjából addig jut, hogy a hős egy páncélos valaki, az ellenfelek mutánsok vagy zombik, a helyszín meg valami fém szerkezetű épület. Itt viszont minden egyedi: a főhős egy E nevű utazó ügynök, aki az egyik űrállomáson véletlenül összecseréli bőröndjét CASI-val, a robottal. Együtt indulnak el megkeresni az elveszett poggyászt, és ha már amúgy is kalandoznak, megpróbálják kideríteni, miért terveznek a helyi Meekek zendülést. A zendülés alapvetően nem egy mókás dolog, viszont a Tales from Deep Space mindent mókásan tálal, úgyhogy nem kell drámai pillanatoktól tartani.
A páros csak úgy tudja teljesíteni az előtte álló kihívásokat, hogy mindketten saját képességeiket használva járulnak hozzá a fejtörők megoldásához. Egy gombnyomással válthatunk közöttük, de ha egy barátunknak is megvan a játék, és ugyanarra a Wi-Fi-re csatlakozunk, kooperatívan játszhatunk.
A játék művészeti stílusához a játékmenet is illik: a fiatalabbak számára is szerethető megjelenítéshez olyan feladatok társulnak, amelyeket bárki viszonylag könnyen teljesíthet. Ettől függetlenül a játékidő az árhoz és ahhoz képest, hogy egy mobiljátékról beszélünk, teljesen korrekt. Aki felkészülve lát neki, tisztában van azzal, hogy a Tales from Deep Space mit tud nyújtani: mind egyedül, mind valaki mással együtt jól szórakozhat. Én pedig továbbra is remélem, hogy az Amazon tényleg nem hagy fel azzal, amit csinál.