Strauss Zelnick, a Take-Two Interactive ügyvezető igazgatója beszélgetett a VentureBeattel, és kifejtette véleményét a mai játéktrendekkel kapcsolatban.
A Red Dead Redemption 2-t is kiadó cég vezetője elmondta, hogy rengetegen mondogatják, mennyire nem fog működni egy játék, ha az nem egy ingyenes battle royale. Ezt pedig nem viccből gondolják így, tényleg sokan osztják ezt az álláspontot. Szerinte azonban a single player játékok nem halottak, sőt még csak a kipusztulás közelében sem járnak. Meglátása szerint több vállalat inkább csak elkerüli a komolyan befektetett munkát, amit egy kerek történet és több karakter megírása jelent, és inkább a könnyű pénzszerzés lehetőségével a multiplayer felé fordul. Zelnick szerint nagyon meglepő lenne, ha ez hosszútávon működne.
Megjegyezte, hogy a Take-Two a fejlesztőcsapatoknak rengeteg időt és erőforrást biztosít, mert az a céljuk, hogy minőségi játékokat adjanak ki. Ezért sincsenek éves megjelenéseik, csúsznak az időkorlátokkal, és néha nem is jönnek be a dolgok, de ez is csak közelebb viszi őket a következő nagy dobáshoz.
Zelnick még azt is elmondta, hogy "házon belül", vagyis a kiadó stúdiói között sem osztják meg egymással a technológiákat, mert nem az a céljuk, hogy egymást másolják, hanem hogy egyedi, kompetitív termékekkel álljanak elő.
A kiadó következő játéka, a várva várt Red Dead Redemption 2 viszont nem fog csúszni elvileg még többet, október 26-án debütál Xbox One-on és PlayStation 4-en.