Akik inkább a játékmenet miatt ülnek le egy-egy alkotás elé ahelyett, hogy egy érdekes sztorit kapjanak, általában nem annyira rajongtak a Gone Home-ért, és úgy tűnik, a Fullbright második játéka sem őket célozza meg. Ennek ellenére a Tacoma tesztjei kifejezetten pozitív képet festenek a játékról.
A kritikusok mind rámutattak, hogy a Tacoma a játékmenet tekintetében rendkívül egyszerű, nem érdemes sem quick time eventekre, sem fejtörőkre, sem más komolyabb elemre számítani, ez a játék többnyire az akadályok nélküli felfedezésről szól. A Fullbright második alkotásának erőssége sokkal inkább a rendkívül jól megírt és előadott párbeszédekben és a más módszerekkel elénk tárt sztorielemekben rejlik. Szinte egybehangzó vélemény, hogy Tacomán dolgozó hat emberről rendkívül árnyalt és érdekfeszítő képet kapunk, viszont több teszt írója is rámutatott, hogy ahhoz képest, milyen közel kerülünk a szereplőkhöz, a történet lezárása némi hiányérzetet hagy maga után. Ezzel együtt elég jó pontszámokat söpörhetett be, egészen pontosan így alakultak az értékelések:
Destructoid - 9/10
Eurogamer - ajánlott
IGN - 8,5/10
GameInformer - 8,25/10
GamesRadar+ - 4/5
GameSpot - 7/10
Guardian - 4/5
PC Gamer - 84/100
Polygon - 7/10
Rock Paper Shotgun - ajánlott
Ti tesztek majd egy próbát a Tacomával?