Nemrég lett hivatalos: kaszát kapott a Scalebound, a Microsoft és a PlatinumGames 2014-ben bemutatott játéka nem készül el. Nem akarjuk bántani a produkciót, de mazur az E3-as bemutató után húzta a száját rendesen, most sem lepődött meg különösebben azon a híren, hogy zsákutcába futott a fejlesztés. Ezzel együtt persze nagy veszteség ez, mert eredeti ötletekre, új címekre mindig szükség lenne, és ha már ennyi munkát tettek valamibe, nagyon rossz látni annak kukázását.
Ilyenkor óhatatlanul eszünkbe jutnak azok a fájó pillanatok, amikor egy nagyon várt címet töröl egy kiadó, a publikum pedig csak értetlenül pislog, dühöng, kesereg. Nem szeretnénk feltépni a sebeket, de egy kis kellemetlen visszaemlékezés erejéig azért válaszoljatok: nektek mi volt a legnagyobb veszteség, melyik elkaszált címet hoznátok vissza azonnal, ha lehetne?