Nemrég véget ért a System Shock remake-jének Kickstarter-kampánya, aminek során az eredeti, kilencszázezres célösszegnél jelentősen többet, 1,3 millió dollárt dobtak össze a rajongók. Így a játék bővült néhány extrával, de így sem sikerült minden további határösszeget elérni.
Az elért bónuszok között Mac- és Linux-támogatás és a beépített Razer Chroma funkciók mellett a francia, olasz, német és spanyol fordítást is feloldották a támogatók, ahogy további sztoritartalmak készítésére is elég tőkét dobtak össze.
Ettől függetlenül maradtak még stretch goalok, amiket nem sikerült teljesíteni: a 2,3 millió dollárnál érkező modtámogatásról, vagy éppen a 3 milliót igénylő VR-funkciókról valószínűleg lemaradunk, viszont a további támogatási csatornákon keresztül összejöhet az a további százezer dollár, ami az utolsó adag ráadás tartalomhoz (új helyszínek és további cyberspace-tartalmak) kell.
A legfontosabb persze, hogy maga a játék elkészül, PC-re és Xbox One-ra 2017 vége felé várható a megjelenés, míg a PlayStation 4-es változat 2018 elején esedékes. Aki pedig hamarabb belekóstolna a játék hangulatába, az PC-n továbbra is kipróbálhatja a pre-alfa változatból készült demót.