Ahogy azt a Super Mario Odyssey premierjekor írtuk, a Nintendo idén már a második olyan játékot jelenteti meg, amely simán az év legjobb címe lehet. Ezt nem csupán a tesztek támasztották alá, hanem az eladási adatok is azt mutatják, hogy Mario még mindig dívik.
A Nintendo cseppet sem panaszkodhat a rajongóira, hiszen a legutóbbi pénzügyi jelentés szerint a Super Mario Odyssey-ből 2 millió példányt kapkodtak el a vásárlók a megjelenése utáni első három napban. Tekintve, hogy a Nintendo Switch konzolból eddig nagyjából 8 millió egység talált gazdára, szépen kirajzolódik, hogy a Switch-tulajok közel 30 százaléka szinte azonnal beszerezte az új Mario játékot. Lenyűgöző teljesítmény.
Mindeközben a The Legend of Zelda: Breath of the Wild és a Mario Kart 8 Deluxe továbbra is a legkeresettebb címek között szerepelnek: előbbiből 4,7 millió kópiát, utóbbiból 4,42 milliót értékesítettek már, noha az Odyssey-vel szemben ezek több hónapja a piacon vannak.