Korábban beszámoltunk a nyáron esedékes, asztali rendszerekre hangszerelt Street Fighter IV debütálásáról, melynek híre külföldön is kollektív elkeseredettséget váltott ki a várakozó rajongókból. A sajnálkozó játékosokat Christian Svensson próbálta megnyugtatni legutóbbi kijelentésével, nevezett úriember elmondta, hogy a PC-s kiadás késlekedésének egyáltalán nincsen köze a szóbeszédek útján terjengő warezolás témájához. Svensson teljesen abszurdnak nevezte az erre irányuló feltevéseket és elárulta, a csúsztatott megjelenés hátterében meghúzódó okokat. Nos, a játékot gőzerővel fejlesztik, ergo végleges verzióval még nem rendelkeznek, valamint integrálására várakozik komplett online rendszere, kezelőfelülete. Ezenkívül tesztelése, optimalizálása is borzalmasan sok munkaórát felemészt. Jogosan felmerülhet bennünk a kérdés, miért nem tartották vissza a konzolos megjelenéseket a PC-s verzió elkészültéig? Christian Svensson komoly jelentőséggel bíró üzleti negyedévekre és a konzolos verziókból befolyó összegekre hivatkozott.