Láttunk már olyat, hogy egy csapat ilyen-olyan okokra hivatkozva úgy dönt, nem fejleszt tovább egy ígéretesnek tűnő alkotást, elég csak a néhány hónappal ezelőtti Scalebound esetére gondolni. Most kiderült, hogy az Obsidian Entertainmentnek is volt egy játéka, ami hasonlóan járt, és egészen véletlenül szintén csak a Microsoft konzoljára jelent volna meg.
A stúdió megmutatta a Stormlands névre keresztelt projektet a Eurogamernek, amit a Fallout: New Vegas megjelenése után kezdtek el fejleszteni, és a Microsoft adta hozzá az alapötletet, amiről az Obsidian vezérigazgatója, Feargus Urquhart a következőképp nyilatkozott:
"Képzeld el, hogy játszol a The Witcherrel, talán egy barátoddal együtt. Mi történik, ha bizonyos időközönként feltűnik egy óriási lény a távolban, de nem csak neked, hanem mindenki másnak is, aki épp játszik? Mind odarohantok a szörnyhöz, ami körül ott van ez a köd, amin átlépve bekerültök egy 40 fős raidbe, és indulhat a harc a lény ellen."
Urquhart azt is elmondta, hogy egy, az Overwatch Play of the Game rendszeréhez hasonló megoldás is lett volna a játékban, ami az egyes játékosok legjobb pillanatait mutatta volna be.
Végül a Microsoft egyre több olyan lehetetlen ötlettel állt elő, amellyel a fejlesztők nem tudtak mit kezdeni, így 2012-ben el lett kaszálva a Stormlands. Azonban nem tűnt el teljesen a projekt, az Obsidian számos elemet átvett belőle a Fallen nevű játék fejlesztéséhez, amiből később megszületett a tavaly megjelent, nagy sikert arató Tyranny.
Ti mit gondoltok, sikeres lehetett volna egy ilyen játék jó pár évvel ezelőtt?