Hirdetés

Star Wars Jedi: Fallen Order - így működnek a nehézségi fokozatok

|

Az ellenfelek életerejének megnövelésénél sokkal elegánsabb megoldásokat találtak a Star Wars Jedi: Fallen Order készítői, hogy kialakítsák a négy nehézségi fokozatot, amik közül választhatunk majd a játékban.

Hirdetés

Nemrég több nemzetközi sajtóorgánum is kipróbálhatta a hamarosan a boltokba kerülő Star Wars Jedi: The Fallen Ordert, aminek kapcsán a legfontosabb infókat össze is szedtük nektek egy előzetesben. Ugyanakkor fontos részlet, hogy a sokat leírt és hallott "Dark Souls" párhuzam erős túlzás, négy különböző nehézségi fokozatot a Respawn szakemberei, ellentétben a Fallen Orderhez többször hasonlított Souls-szerű játékokkal, ahol általában ugyanaz a kihívás vár minden kalandort. Ezt részletezzük még ki egy kicsit!

Hirdetés

Egy Star Wars-játéknak persze sokkal szélesebb közönségre kell lőnie, így a casual játékosoknak ott lesz a "Story" fokozat, míg a legelhivatottabbak átugorva a Jedi Knight és a Jedi Master opciókat egyből nekiugorhatnak egy Jedi Grandmaster végigjátszásnak.

"Először a fénykarddal való harcot akartuk eltalálni, ami számunkra azt jelentette, hogy érzékeltessük, milyen veszélyes és hatalmas fegyverről van szó. Ez persze nehéz egy közelharcról szóló játékban, mert ott sokszor jobb érzés, ha többször egymás után megüthetsz egy ellenfelet"

- mesélte a Jedi: Fallen Order vezető pályatervezője, Jeff Magers a PC Gamernek nyilatkozva.

Ennek következtében az egyszeri rohamosztagosokat minden nehézségi fokozaton egyetlen sikeres vágástól elterülnek, a keményebb ellenfelek pedig vastag bőrű bestiák, vagy egy blokkméterrel rendelkező harcosok lesznek majd, amit le kell darálnunk, mielőtt az életerejükből vonnának le a támadásaink.

Az életerővel való trükközés helyett pedig három változó segítségével tette könnyebbé vagy nehezebbé a játékot a Star Wars Jedi: Fallen Order csapata, amiket egy-egy csúszkán illusztrálnak is, hogy pontosan tudjuk, mire számíthatunk. Az első nehézségi emelést követően az ellenfelek agresszívebben támadnak és ha eltalálnak, több sebzést kapunk, a második ugrással kevesebb időnk lesz, hogy kivédjünk egy felénk érkező támadást, míg a legnehezebb fokozat mindhárom tényezővel a lehető legjobban igyekszik megszívatni.

Ti inkább a sztori és a látvány miatt játszotok majd a Fallen Orderrel, vagy feltekeritek majd a nehézséget is?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)