Egyértelmű, miért bízta az Electronic Arts a DICE csapatára a Star Wars: Battlefront sorozat újraélesztését: ki értene jobban a nagyszabású csatákhoz, mint a Battlefield széria alkotói?
Az évek során megszerzett tudásukat ugyan a Battlefrontnál is kamatoztatják, de a Battlefield védjegyévé vált, mély rombolhatóság nem képezi a játék részét. Patrick Bach, a DICE ügyvezetője ezt egész egyszerűen azzal indokolta, hogy a Star Wars világához nem illene ez a pusztítás, és hiába tudnák megoldani, egyszerűen idegennek érzik. Valamilyen mértékben azért átalakíthatjuk majd a környezetet, de csak az lesz szétlőhető vagy ledönthető, aminek muszáj. Én a fákra tippelek, a sivatagos Tattooine és a havas Hoth (amennyire ismerjük) egyébként is szűkölködik tereptárgyakban.
A Star Wars: Battlefront ettől függetlenül jó lesz, a júniusra várható gameplay trailerben már a játékot magát is láthatjuk. De az még messze van.