A Final Fantasy XIV azon kevés játékok egyike volt, amikben együtt játszhattak a PlayStation 4-es és PC-s játékosok, így a nemrég konzolokra is bejelentett Star Trek Online esetében is sokan reménykedtek egy hasonló funkcióban. Amint a Cryptic egyik vezetője nemrég elárulta, nekik sajnos csalódniuk kell.
Steve Ricossa, a játék vezető producere írt a játék portolásáról a hivatalos PlayStation blogra, a posztban pedig megerősítette, hogy a PS4-es és PC-s változat külön szervereken fog futni, ez alapján pedig valószínűleg az Xboxos változat sem kap cross-platform funkciókat.
A kommentek között azzal indokolta a döntést a fejlesztő, hogy azt szerették volna, a konzolos változat minden játékosa egyenlő esélyekkel induljon, amibe bekavartak volna a PC-s változat utóbbi hat évben összegyűjtött cuccai.
Volt viszont egy jó híre is azoknak, akik a Sony konzolján merülnek majd el az ősszel érkező Star Trek Online-ban, ugyanis annak ellenére nem lesz szükség PlayStation Plus-előfizetésre a játékhoz, hogy egy MMO-ról beszélünk. Ebben a tekintetben mindenképpen hátrányban lesznek az Xbox One-os játékosok, ugyanis nekik szükségük lesz Live Gold-tagságra, ahogy az a Perfect World által kiadott másik játék, a Neverwinter esetében volt.
Ti kipróbáljátok majd a konzolos Star Trek Online-t?