Mint arról talán hallottatok a napokban, a Spider-Man megjelent, és mind a kritikusok, mind a játékosok körében nagy sikert aratott. Pár apróságtól eltekintve nehéz belekötni.
Az Insomniac Games jól bánt a licenccel, pedig James Stevenson közösségi menedzser szerint a Marvel nem szólt bele, mit hogyan csináljanak, segítőkész volt, biztosított mindent, hogy a játék a lehető legjobb legyen. Ez lett az Insomniac első, nem saját univerzumban játszódó alkotása, de mint látszik, a srácok ezt a kihívást is remekül tudták teljesíteni. A Fandom a Stevensonnal készített interjúban a jövőről is érdeklődött, arról, hogy újra elvállalnának-e egy ilyen feladatot:
"Nyitottak vagyunk egy újabb licencelt játékra. A kérdés talán arra irányul, hogy vannak-e ennek negatívumai. Persze más, mintha saját játékon dolgoznánk; vannak emberek, akik beleszólhatnak, hogy mi illik a brandhez, és mi nem. Viszont amúgy sem akartunk eltérni azoktól, amiktől a Pókember jó. Autentikus élményt kellett nyújtanunk, úgyhogy bizonyos szempontból még hasznos is a segítség olyanoktól, akik kimondottan jól ismerik a karaktert, és sulykolják, hogyan lehet a dolgokat jobbá tenni. A Marvellel való közös munka miatt alighanem többet hoztunk ki magunkból, mintha valami sajáton dolgoztunk volna."
A Spider-Man önmagában is kerek, de hagyott pár megválaszolatlan kérdést, és a stáblistás jeleneteivel tökéletesen megágyazott egy folytatásnak. Reméljük, ha lesz második rész, az is az Insomniac kezei alatt formálódik majd.