A GamesTM-nek adott interjújában Bryan Intihar elmondta, hogy a Spider-Man fejlesztése során a legnagyobb gondot a pusztakezes harc okozta, mivel az Insomniac egy leginkább lövöldékre szakosodott stúdió.
Lehet, hogy a legújabb játékmenet anyagokban a verekedés pörgősnek és folyamatosnak tűnik, de ennek volt ára.
"Ha megnézed, a portfóliónkban olyan címek vannak, mint a Ratchet, a Resistance vagy a Sunset Overdrive... Inkább lövöldés csapat vagyunk, és ahhoz értünk, hogy a flintákkal legyünk kreatívak. A Spider-Mannél bizony volt egy komolyabb tanulói görbe."
Intihar elmondása szerint egy csapat helyi kaszkadőr segítette ki őket abban, hogy el tudják képzelni a pusztakezes harc formáját.
"Nem egyszerű találni amúgy valakit, aki meg tud csinálni egy lendülésből kezdődő rúgást. Szerencsére Los Angeles előnye, hogy itt rengeteg kiváló kaszkadőr él, és ők rengeteg csodálatos szuperhős mozdulatra képesek."
A kaszkadőrök segítettek nekik abban, hogy elképzeljék és lemodellezzék Pókember harci mozdulatait, és erre még rákeverték a sok hálóhasználatot és a minél több, nagyobb ugrásokat.
"A harccal foglalkozó csapat ledolgozta a fenekét ezzel. Nagyon nehéz volt. A fejlesztés tekintetében ez volt az egyik legnagyobb kihívás."
Hamarosan magunk is láthatjuk majd, hogy a srácok hogy vették az akadályt. A Spider-Man szeptember 7-én érkezik, kizárólag PS4-re.