Hirdetés

Xbox One-exkluzív játék betűtípusával reklámoz a Sony

|

Kisebb baki csúszott az őszi PlayStationös leárazás reklámanyagába.

Hirdetés

Most, hogy már gyakorlatilag elkezdődött az ősz végi csúcsszezon a játékiparban, maximum fordulatszámon pörögnek a céges marketinggépezetek, és ilyenkor van, hogy becsúszik egy-két kisebb baki. Ez történt most a Sonyval is ahol valakinek nagyon megtetszett egy bizonyos betűtípus, amit nem biztos, hogy jó ötlet volt használni.

A PlayStation Store "Sale of the Dead" névre keresztelt leárazásához készült hirdetésben ugyanis valamilyen oknál fogva a rivális Xbox One egyik várva várt címében, a Sunset Overdrive-ban használt betűtípust használták fel. Mikor ezt a játék csapatából valaki észrevette, küldtek is egy kedélyes hangulatú tweetet a PlayStationös kollégáknak, amiben örömüket fejezték ki, hogy a Sonynál is izgatottak a játékuk miatt.

Mielőtt valaki bármilyen rosszindulatot feltételezne a Sony akciója mögött, azt megnyugtathatom, erről szó sincs. Ugyanis a játék logója alapján készült betűtípus, az Overdrive Sunset ingyenesen hozzáférhető az interneten, tehát minden különösebb probléma nélkül beszerezhették a hirdetés készítői is.

Ez a kis fiaskó, lehet, hogy elvonja néhányak figyelmét a tényről, hogy amúgy a két hétig tartó akcióban egész jó áron juthatunk néhány kiváló játékhoz. Végül, ha már a Sonysok adtak egy kis ingyen reklámot a Sunset Overdrive-nak, hadd emlékeztessünk mi is a zombis shooterhez kapcsolódó hónap végi GameNightra, ami hatalmas bulinak ígérkezik.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)