Anton Mikhailov, aki oroszlánrészt vállalt a PlayStation Move elkészítésében elmondta, hogy bár a Sony képes lenne szoftverfrissítésekkel javítani a kontroller pontosságán ha nagyon akarna, ám ezt mégsem teszi.
„A valódi kérdés az, hogy akarjuk-e ezt. Eddig még nem érkezett kérés a fejlesztőktől, hogy javítsunk a pontosságon. Vannak itt-ott dolgok, amiket javítani kell, de a játékok nem sokat adnak a tökéletes pontosságra. " -mondta. Sőt, Mikhailov szerint maguk a játékosok is bajban lennének, ha ultra-realisztikussá varázsolnák a Move-t és a játékokat, mert jelenleg nem a hardveres és szoftveres oldalról érné súlyos csorba a játékélményt, hanem egyszerűen a játékosok nem tudnák a megfelelő pontossággal végrehajtani feladataikat. Választható opcióként szerintünk azért sokan látnák szívesen az ultra-realisztikus módot. Vagy tévedünk?