A Frictional Games már jó ideje dolgozik a SOMA-n, ami kicsit más lesz, mint az Amnesia, de hasonlóan sokat fogunk rettegni miatta.
Thomas Grip, a játék egyik fejlesztője a PlayStation Blogon megjelent posztban elmondta, nem akarták, hogy ez megint csak egy "szörnyek elől futós" játék legyen, és miközben nyilván fogunk szörnyek elől futni, a felfedezés hangsúlyosabb. Nem csak a környezeté, hanem "a tudaté, az identitásé és a saját létezésünké". A csapat kőkeményen megizzadt azzal, hogy megteremtse a SOMA-t, minden egyes elemet ey évbe telt helyre rakni, míg végül két hónappal ezelőtt elérhetővé tették a bétát egy maréknyi tesztelő számára, akik pozitív visszajelzéseket adtak, megerősítették a srácokat abban, hogy amit elterveztek, azt sikerült véghez vinni. A szeptember 22-i megjelenésig még sok van hátra, de az alapokon nem fognak változtatni; az élmény hasonló lesz ahhoz, mint amit az alábbi, 12 perces gameplay trailerben láthattok.
Na, hogy tetszik?