Hirdetés

Sokaknál játszhatatlan lett a Star Citizen az eddigi legnagyobb frissítés után

|

A Cloud Imperium Games elégedett játékosokat remélt, de frusztráltakat kapott.

Hirdetés

Szédítő belegondolni, hogy a Star Citizen finanszírozása már több mint tíz éve, 2012 októberében indult el egy Kickstarter-kampánnyal a játékipar egyik ismert fejlesztője, a Wing Commander sorozatról ismert Chris Roberts vezetésével. A közösségi kalapozás hatalmas siker volt, és a támogatók azóta is lapátolják a pénzt a Cloud Imperium Games ambiciózus vállalkozásába, amely egyelőre inkább csak be nem váltott ígéret, ahogyan azt egy korábbi cikkben boncolgattuk is

A hivatalos honlap számlálója alapján a kitartó közösség összesen már 555 millió dollárral támogatta a Star Citizen megvalósulását (ez tavaly szeptemberben még csak 500 volt), cserébe pedig alkalmanként érkeztek a frissítések, és néha egy-egy ingyenes próbakör keretében bárki megnézhette, hogy hol tart éppen a világ legdrágább játékának fejlesztése. 

Hirdetés

A Cloud Imperium Games (CIG) pénteken egy rendkívül tartalmas frissítést adott ki a játékhoz, amelynek felvezetését nem aprózta el, hiszen magával ragadó karriereket, lenyűgöző helyszíneket és izgalmas játékmenetet ígértek a fejlesztők, valamint egy új játékelemet, a Persisent Entity Streaming képében. Ez utóbbinak köszönhetően a játékosok nyomot hagyhatnak az univerzumban, ami olyan dolgokban nyilvánul meg, mint a haláluk után megmaradó tárgyak, a fizika törvényeinek engedelmeskedő ládákból álló rakomány, valamint a roncsmentő szakma és a hozzá tartozó rendszerek bevezetése. 

Mind hasznos kiegészítés, legalábbis azon játékosok számára, akik ténylegesen meg is tapasztalhatták őket, sok felhasználónál ugyanis a launcher megadta magát, és nem ez volt az egyetlen felmerülő probléma, különböző hibakódok is felbukkantak, amikor megpróbáltak bejelentkezni. Vasárnap a CIG közölte, hogy előrelépés történt, de a hozzáférés még mindig nem garantált, hétfőn pedig a problémák tartóssága miatt offline állapotba rakták a játékot, hogy a csapat egy sor módosítást hajthasson végre a Persistent Entity Streaming infrastruktúrán. 

A karbantartás mostanra elvileg véget ért, és a csapat részleges kiesésre minősítette vissza a helyzet súlyosságát, amíg érvényesíti a karbantartás eredményét, a gondok azonban négy nappal a frissítés elindítása után továbbra is megoldatlanok. A hivatalos fórumok és a subreddit a játékosok frusztrációjától hangosak, ahogy megosztották sikertelen próbálkozásaik krónikáját. Azok sem nyugodhattak meg, akiknek sikerült belépniük, az egyik redditező szerint nem működött az inventory, és nem tudott leszállni, küldetést elfogadni vagy bármilyen terminált használni. 

Akadtak olyanok is, akik igyekeztek a jó oldalát nézni a dolognak, miszerint ezek a hibák azért fordulhattak elő, mert a CIG egy olyan masszív patchet adott ki, amiben rengeteg tartalom van, ezért pedig megéri izgatottnak lenni és várni. Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)