Ugyan nem volt teljes katasztrófa a Sniper Ghost Warrior 3, számtalan technikai problémával küzdött, a végtelen töltési időktől a pokolig zuhanó fps számig. A fejlesztők többször is eltolták a játék megjelenési dátumát, de ez sem volt elég. Túl nagy falat volt ez egy kis csapatnak.
A cég főnöke, Marek Tymiñski nyilatkozott az ügyben. Elmondása szerint rengeteget tanultak a fejlesztésről, és az egész CI Games csapatának jót tett a projekt. Például rájöttek, hogy még egyszer nem állnak neki egy open world lefejlesztésének.
"Amikor elkezdtük az SGW3 fejlesztését, akkor egyszerűen túl ambiciózus célokat tűztünk ki magunk elé. Egyszerűen rosszul számoltunk a csapatunk méretével, és az idővel. Azzal, hogy az AAA kategóriát céloztuk meg, feláldoztuk azokat a dolgokat, amiket igazán jóra megcsinálhattunk volna. Az erősségeink helyett arra koncentráltunk, hogy kergessük az AAA megnevezést és azzal járó lehetőségeket. Ez nagy hiba volt."
Marek Tymiñski elmondása szerint legközelebb inkább egy nagyon jó taktikai lövöldét építenek majd, és nem próbálnak meg lavírozni a nyílt világ útvesztőjében. Ettől függetlenül a továbbiakban is javítgatják és bővítik majd a Sniper Ghost Warrior 3-at.