A SMITE egy nagyon kellemes meglepetés volt a mobák tengerében, és ezt nem csak mi, de a játékosok is így látták. A felhasználói bázis akkorára hízott, hogy a Hi-Rez Studiosnak meg kellett dupláznia erőforrásait.
A kétszer akkora stúdió négymillió felhasználó felhőtlen szórakozását igyekszik biztosítani éjjel-nappal. A felhasználók többsége, 45 százaléka Európából, 40 százaléka Észak-Amerikából, 10 százaléka Dél-Amerikából és a maradék 5 százalék más területeken, például Ázsiából játszik. 2015. január 9. és 11. között rendezik meg a SMITE világbajnokságot Atlantában, a Cobb Energy Performing Arts Centre-ben, 600 000 dolláros összdíjazással. Ez persze tovább nőhet, ha a közösség is belead, illetve a közeljövőben lesznek exkluzív tartalmak, melyek bevételei szintén a nyereményalapba mennek.
„Ahogy a SMITE tovább fejlődik, gyorsan a profi kompetitív gaming élére kerülhet,” - mondta Todd Harris, a cég COO-ja. A versenyen Észak-Amerika, Európa, Kína, Brazília és Dél-Amerika spanyolajkú országainak két-két legjobb csapata vehet részt. Az európai selejtezőre július 26-án, a kölni ESL Studioban kerül sor, ahova online lehet kvalifikálni a tízhetes EU SWC On-line Qualifying Series során. Az európai bajnokság november 15-16-án lesz, szintén Kölnben, itt a legjobb 6 csapat küzdhet, közülük kettő jut ki. Az észak-amerikai válogató augusztus 9-én lesz Atlantában, a bajnokság pedig november 22-23-án.
Durva, hogy ilyen rövid idő alatt hova jutott a játék. Ti aktív játékosok vagytok, vagy csak kipróbáltátok?