Korábban ha egy kiadó csak a megjelenés napján adta oda a sajtó képviselőinek a játékot, vagy esetleg korábban, de megtiltotta, hogy az első napig tesztek jelenjenek meg, az nem jelentett jót. A Bethesda idei esete viszont pont egy jó ellenpélda: a Doom ugyan csak a megjelenést megelőző napon érkezett meg a tesztelőkhöz, de kiemelkedően jó lett.
Erre hivatkozott a cég mostani közleményében is, mellyel bejelentette, hogy sem a Skyrim: Special Editionből, sem a Dishonored 2-ből nem ad senkinek a megjelenés előtti napig (mely előbbi esetében október 27., utóbbinál november 10.). Ettől függetlenül igyekszik támogatni mindenkit, legyenek akár újságírók, akár videósok, de az a cél, hogy minden játékos egyszerre élhesse át az élményt. Azt javasolják, hogy aki szeretne teszteket olvasni vásárlás előtt, az várjon, amíg kedvence leteszteli a kiszemelt játékot, és csak azután döntsön.
Úgy néz ki, a 2K is hasonló elveket követ: az NBA 2K17, a Mafia 3 és a Civilization VI kódjait is csak a megjelenés előtti napon kaptuk meg, azután, hogy Új-Zélandon éjfélt ütött az óra. Ezek közül csak a Mafia III sikerült aggályosra.