Mint ismeretes, a máig népszerű Sim City alkotója, Will Wright komoly harcot vívott az Electronic Arts vezetésével, hogy elkészíthesse a The Sims címen ismertté vált játékot. Valahol meg lehet érteni, hogy az akkori vezetés nem látott fantáziát egy tamagochi-szerű babaház-szimulátorban. Wright azonban már többször bizonyított, és a cég egyik aranytojást tojó fejőstehenének számított (bocsi a képzavar miatt), így végül zöld utat kapott.
Lássuk, hogy milyen árat kellett fizetni a Simek megszületéséért! Ward Moore, a Sim City 3000, a Nascar Rumble, a Pacman World 2, a Ridge Racer Amerika, a Loose Cannon, valamint a soha meg nem jelent Sim Castle és Sim Mars játékokon dolgozott. A dizájner saját honlapjánt tett közzé néhány felvételt az 1998-ban leállítot Sim Mars-ról. A másik projekt, a Sim Castle létezésére bizonyítétkot pedig egy illusztrátor, bizonyos Corey Keller (Star Wars: X-Wing, Arena Blast, és különböző repülőszimulátorok) szolgáltatott bizonyítékot.
Óhatatlanul felmerül a kérdés: Kár volt-e feláldozni ezt a két játékot, vagy jobban jártunk a mára gigantikus márkanévvé formálódott Simsekkel? Megkérnék mindenkit, hogy normális hangvételben nyilatkozzon, mert ez itt nem a "Gyűlölöm a Simset fórumtopic". Köszönöm!
A képeket a galériában találjátok.