Amióta csak először feltűnt a gamescom 2014 konferencián a Silent Hills, azonnal átvette az irányítást az internet fölött, és az összes önjelölt magánnyomozó rávetette magát. A játék interaktív trailere, a P.T. demó Kojima korábbi munkáihoz hasonlóan tele van különféle rejtett titokkal, amelyek közül az egyik érdekesebbet az őrült fordulatok és bárgyú poénok nagymestere személyesen magyarázott meg.
A játékról először úgy gondoltuk, hogy a "7780s" nevű stúdió csinálja, de később kiderült, hogy ez csak egy kód, amiről most egy japán nyelvű Konamis videóban elmondták, hogy valójában nincsen mélyebb jelentése, csak a "Silent Hills" leírásának egy igen fondorlatos módja. Maga a szám Shizuoka irányítószáma, amit az ottani játékosok egyfajta becenévként is használnak, mert a neve hasonlít a "shizuka" szóra, amely japánul azt jelenti, hogy "csendes" vagy "nyugodt". Tehát ebből már következik, hogy a "7780s" csupán annyit tesz, hogy "Shizuoka s" vagy "Silent Hills".
Kojimától egyébként már megszokott, hogy a játékai tele vannak furcsa, sokszor formabontó ötletekkél. Elég visszagondolni a Boktai nevű régi GameBoy játékára, aminek a kazettájára egy fényszenzor volt erősítve, így a játékos fegyverét csak úgy lehetett feltölteni, ha az ember kivitte a konzolt a napra. Vagy akár ott az örög klasszikus Metal Gear Solid pillanat, amikor Meryl számát csak úgy lehet megtudni, hogy leolvassuk a játék tokjának hátoldaláról.
Ti mit szóltok ehhez? Van aki talált még pár eszement titkot a demóban?