Nem a Bloodborne 2-t jelentette be az E3 során a From Software, de azért a Sekiro is elég jól néz ki. Többen aggódtak amiatt, hogy a csapat nagyobb közönség felé akar nyitni, ezért engednek valamennyit a védjegyüknek számító nehézségből, de nyilván nem, sőt.
A GameSpotnak nyilatkozva elárulták, hogy a kihívás a korábbi játékokhoz képest még nagyobb. A fejlesztőcég elnöke, Hidetaka Miyazaki úgy gondolja, az élvezeti érték játékosonként más és más lesz, és azok fogják igazán jól érezni magukat, akik szeretik alaposan kitanulni az ellenfelek viselkedését, gyengeségeit. A világ rejt majd ilyen-olyan titkokat, amiket hasznos lesz felderíteni. Aki viszont nem taktikázik, csak támad, az sokkal nagyobb kihívással nézhet szembe, és nem fog garantáltan elvérezni, de megizzad a győzelemért.
Aztán hogy valójában mennyire lesz tényleg kemény, az majd a jövő évi megjelenés után fog kiderülni. Ha többet akartok tudni, olvassátok el előzetesünket.