Az Xbox One X néhány nappal ezelőtti leleplezése után nagy hangsúly került arra, milyen jól futnak a multiplatform címek a Microsoft új gépén, de sajnos annyira nem kiemelkedő a helyzet, mint ahogy a konzolgyártó leírta. Valószínűleg most sokkal jobb pozícióban lennének, ha több nagy exkluzív címmel várhatnák a novembert, ezek hiányához pedig hozzájárult a Scalebound törlése is.
Egy japán lap munkatársa rá is kérdezett Phil Spencerrel készített interjújában, miként tekintenek néhány hónappal később a Platinummal közös játékuk elkaszálására. Az Xbox-főnök kiemelte, hogy továbbra is rendkívül tiszteli a japán stúdiót és mindenképpen szeretnének a jövőben Hideki Kamiyával dolgozni. A sárkányos projekt kapcsán pedig legnagyobb problémát szerinte a kommunikáció jelentette.
"Az a véleményem, hogy a bejelentésre túl hamar került sor. A prezentációnkat túl hamar tartottuk"
- mondta Spencer.
Kifejtette, hogy az első trailerek által keltett lelkesedés túlontúl nagy nyomást helyezett a Platinum Games csapatára, akik elkezdtek kételkedni benne, hogy képesek-e a rajongók elvárásainak megfelelően befejezni a Scaleboundot. Ez a bizonytalanság később átragadt a kiadóra is, ez eredményezte a játék törlését. Spencer elmondta, sokat tanultak az esetből és megérti, hogy az Xbox rajongóinak ezzel csalódást okoztak. Sokan persze reménykednek a játék visszatérésében, mivel a kiadó meghosszabbította a kapcsolódó védjegyet, de könnyen megeshet, hogy csak azt akadályozták meg, hogy egy másik kiadó lecsapjon az ő pénzükön fejlesztett IP-re.