A Scalebound törlése volt a 2017-es év egyik legszomorúbb híre. Akkor mindenki nagy lendülettel ekézte a Microsoftot, akik teljes csendben fogadták a verbális ütlegelést. Atsushi Inaba most kicsit szerette volna tisztázni a helyzetet.
A Platinum Games tagjainak nagy tervei voltak a játékkal, de nem jött össze a dolog, és a stúdió nem tudta kihozni a játékból, amit szeretett volna. Inaba hozzátette, hogy nem volt könnyű végignézni, ahogy a Microsoft kapott minden sarat.
"A valóság az, hogy amikor egy projekt bedől, az mindenki hibája. Voltak dolgok, amikben nekünk kellett volna jobbnak lennünk, és abban is biztos vagyok, hogy a Microsoft, mint kiadói partnerünk is azt kívánja, bár ügyesebben oldották volna meg az ügyet. Senki sem szeretne kukázni egy játékot."
A stúdió feje hozzátette, hogy sokat tanultak a játék fejlesztéséből, és bár azt nem árulta el még mindig, hogy pontosan miért dobták ki a Scaleboundot, azt beismerte, hogy túl korán jelentették be az érkezését.
Korábban voltak pletykák arról, hogy a játék feltámadhat Nintendo Switch konzolon, de a Video Game Chronicle munkatársa, J.P. Kellams (aki egyébként producerként tevékenykedett a Scalebound fejlesztésénél) szerint ez nincs benne a pakliban. Ő pontosan tudja, hogy miért bukott el a játék, de ő sem hajlandó elárulni.
Talán ez már egy kicsit mindegy is. A Platinum Games azóta megpörgette a szekeret, és jelenleg keményen dolgoznak a Bayonetta 3-on, az Astral Chainen, és a még be nem jelentett "szuper egyedi" projektjükön.