Eny interjúban mesélt a Scalebound születéséről Hideki Kamiya, aki elárulta, hogy a Bayonettával együtt a szörnyes játék ötlete született meg először, amikor a Capcomtól való távozása után megalapították a PlatinumGames-t. Ekkor viszont sárkányok helyett még dínók összecsapásaiba avatkozhattunk bele.
"Abból a szempontból ugyanaz maradt, hogy két hatalmas teremtmény csap össze" - mesélt Kamiya az eredeti koncepcióról. "A kérdés csak az volt, hogyan tudnánk ezt működőképessé tenni úgy, hogy nem csupán az események szemlélője vagy, hanem segíteni is tudsz" - folytatta a játékon dolgozó stúdió egyik alapítója. A Scalebound ötlete először a Bayonetta fejlesztése miatt került mellékvágányra, később pedig, mikor elkészült az első sárkányos prototpíus, nem sikerült kiadót találni a játéknak. A PlatinumGames persze később is talált magának elfoglaltságot, például a Wonderful 101 miatt sem volt sok idejük a Scaleboundon dolgozni, ám ezek után finomítottak a sárkányos játék ötletén, amire végül a Microsoft le is csappott.
A játék megjelenésére viszont még egy darabig várnunk kell, és bár a kezdeti tervek egy Xbox-exkluzívról szóltak, a kiadó nem zárta ki, hogy más címekkel együtt a PlatinumGames játéka is előbb-utóbb megérkezzen PC-re.
Szerintetek milyen lett volna a Scalebound dínókkal?