Hirdetés

Scalebound - eredetileg dínókkal harcoltunk volna

|

Néhány érdekes részletet árult el Hideki Kamiya a Scalebound születése kapcsán, amiről kiderült, a PlatinumGames megalapítása óta foglalkoztatja a csapatot, de éveket kellett várniuk, míg meg is valósíthatták a szörnyes játék ötletét.

Hirdetés

Eny interjúban mesélt a Scalebound születéséről Hideki Kamiya, aki elárulta, hogy a Bayonettával együtt a szörnyes játék ötlete született meg először, amikor a Capcomtól való távozása után megalapították a PlatinumGames-t. Ekkor viszont sárkányok helyett még dínók összecsapásaiba avatkozhattunk bele.

"Abból a szempontból ugyanaz maradt, hogy két hatalmas teremtmény csap össze" - mesélt Kamiya az eredeti koncepcióról. "A kérdés csak az volt, hogyan tudnánk ezt működőképessé tenni úgy, hogy nem csupán az események szemlélője vagy, hanem segíteni is tudsz" - folytatta a játékon dolgozó stúdió egyik alapítója. A Scalebound ötlete először a Bayonetta fejlesztése miatt került mellékvágányra, később pedig, mikor elkészült az első sárkányos prototpíus, nem sikerült kiadót találni a játéknak. A PlatinumGames persze később is talált magának elfoglaltságot, például a Wonderful 101 miatt sem volt sok idejük a Scaleboundon dolgozni, ám ezek után finomítottak a sárkányos játék ötletén, amire végül a Microsoft le is csappott.

A játék megjelenésére viszont még egy darabig várnunk kell, és bár a kezdeti tervek egy Xbox-exkluzívról szóltak, a kiadó nem zárta ki, hogy más címekkel együtt a PlatinumGames játéka is előbb-utóbb megérkezzen PC-re.

Szerintetek milyen lett volna a Scalebound dínókkal?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)