Ha a borotválkozós utalás önmagában nem lenne elég, akkor a Nivea biztonság kedvéért a Norelco Cool Skin Razor borotvagyártóval is kapcsolatba lépett, hogy közösen reklámokat helyezzennek el a játékban. (Amit egyébként szerencsére olyan profin sikerült berakni, hogy frankón nem vettem észre...) De nem, ennyi nem elég: A NIVEA FOR MEN marketingese még tovább ment... A Splinter Cell: Double Agentben New York utcáin a egy www.thegoodside.com nevű honlapot reklámozó plakátot is láthatunk ahol többek között, egy "ne légy borostás, inkább cukipofa" stílusú reklám mellett Splinter Cell tippeket nézhetünk meg. Még szerencse, hogy a Nivea ennél tovább már nem ment: nem lett volna szerencsés, ha Nivea márkájú szappanokat helyez el a második pályán a börtönzuhanyzóba... (Ha értitek, mire gondolok...)
Sam Fisher arcbőre simább a Niveától...
OK, rendben van, megértem, hogy szükség van reklámokra, de azt nem vágom, hogy melyik Einstein marketinges találta ki, hogy a Splinter Cell örökké borosotás, marcona hősét, Sam Fishert a borotvahabjairól és arcbőrt ápoló krémjeiről híres Nivea for Mennel vonja párhuzamba egy reklámkampány során...
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés