Hirdetés

Sam Fisher arcbőre simább a Niveától...

|

OK, rendben van, megértem, hogy szükség van reklámokra, de azt nem vágom, hogy melyik Einstein marketinges találta ki, hogy a Splinter Cell örökké borosotás, marcona hősét, Sam Fishert a borotvahabjairól és arcbőrt ápoló krémjeiről híres Nivea for Mennel vonja párhuzamba egy reklámkampány során...

Hirdetés

Ha a borotválkozós utalás önmagában nem lenne elég, akkor a Nivea biztonság kedvéért a Norelco Cool Skin Razor borotvagyártóval is kapcsolatba lépett, hogy közösen reklámokat helyezzennek el a játékban. (Amit egyébként szerencsére olyan profin sikerült berakni, hogy frankón nem vettem észre...) De nem, ennyi nem elég: A NIVEA FOR MEN marketingese még tovább ment... A Splinter Cell: Double Agentben New York utcáin a egy www.thegoodside.com nevű honlapot reklámozó plakátot is láthatunk ahol többek között, egy "ne légy borostás, inkább cukipofa" stílusú reklám mellett Splinter Cell tippeket nézhetünk meg. Még szerencse, hogy a Nivea ennél tovább már nem ment: nem lett volna szerencsés, ha Nivea márkájú szappanokat helyez el a második pályán a börtönzuhanyzóba... (Ha értitek, mire gondolok...)

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)