Hirdetés

Sacred II előzetes

|

Igen kellemes kis akció-RPG volt a Sacred, amely annak idején sok Diablo-rajongónak megdobogtatta a szívét. Bár áttörő sikert azért nem aratott, de a német illetőségű Ascaron most mégis úgy döntött...

Hirdetés

...hogy benevez egy második menetre...

Ancaria világában járunk, ahol a „T energia" mágikus „üzemanyagként" szolgál az egész birodalomban (csak nem az a német cég a szponzor? Tudjátok... tudjátok... - ender). Ez az energia mindig is a seraphimnak hívott angyali faj birtokában volt, ám használni igazából nem tudták. Egyedül a high elfek voltak birtokában annak a tudásnak, amellyel a T energiában rejlő mágikus erőt fel lehetne használni, ám mivel nem voltak hajlandók ezt a seraphimokkal megosztani, ezért kitört a háború. A nagy csetepatéba aztán más népek is bekapcsolódtak, mivel felkeltette érdeklődésüket a T energia, és ők is birtokolni akarták azt a tudást, amellyel ki lehet aknázni ezt. A kegyetlen háborúk során aztán senki sem tudja pontosan, hogy mitől, de végül is megfertőződött a T energia, amelynek hatására a tisztaság bajnokait mind legyőzték, és szörnyek keletkeztek Ancaria földjén. Az energiáért való gyilkos küzdelem azonban egy csöppet sem hagyott alább...

 

A hathatós hatos


Összesen hatféle különböző lény közül választhatunk majd a játék elején: mindegyik másféle játékstílust és harci képességek kombinációit igényli. Csakúgy mint az MMORPG-kben, mindegyik karakter más kezdőhelyről indul, de személyes motivációik és történetük is különböző. Mindegyiküket három különböző „aspect"-en keresztül fejleszthetjük tovább. Természetesen megtehetjük, hogy hősünket egyetlen ilyen aspecten keresztül fejleszthetjük tovább, de akár kombinálhatjuk is a különböző készségeket. Az aspecteken kívül pedig különleges, személyre szabott harci képességeket is felvehetünk, illetve a négy különböző talentfának köszönhetően még jobban specializálhatjuk kis kedvencünket.
Ezeket a harci képességeket (összesen nyolcféle lesz belőlük) egyébként a játék során többször is megváltoztathatjuk. Úgy tűnik tehát, hogy a felülnézetes akció-RPG játékstílust leszámítva koránt sincs arról szó, hogy pusztán egy mezei Diablo-klónnal lenne dolgunk, hiszen ennél komplexebb képességrendszert nehéz kitalálni...

Sacred II - 7. kp Sacred II - 8. kp

Seraphim, az angyal-ninja


A hatféle új népből eddig sajnos csak a seraphim tulajdonságaiba és képességeibe nyerhettünk bepillantást. Ezek az elegáns és akrobatikus lények egy misztikus világból származnak, amelyet a tudomány és a technológiák használata jellemez leginkább. A seraphim könnyű fegyverekkel küzd, cserébe viszont a technológiáit maximálisan ki tudja használni.
A seraphimokat az istenek választották ki azért, hogy megvédjék Ancaria birodalmát a veszélyektől és katasztrófáktól. Ezt az önzetlen feladatot azonban sokan megelégelték közülük, és ahelyett, hogy a Káosz erőitől óvnák a világot, egyre inkább saját igényeik kerültek előtérbe. Manapság már csak néhányan törődnek a régi hitvallásukkal...
A seraphimok külsőleg igencsak kecses lények: elegáns és finom külsővel rendelkeznek. Szigorú tekintettel figyelik a körülöttük lévő világot, a szempillájukat viszont nem tudják rezegtetni, mert olyanjuk nincs.
A legérdekesebb külső tulajdonságuk azonban a hatalmas szárnyuk, amely arra szolgál, hogy halálos fegyverként használják, és védje is a testüket.

 

 

Új szépségek


A Sacred 2-höz egy teljesen újfajta motort használtak fel. Az egész világot magas felbontású különleges textúrákkal, „nurbs"-ekkel fedték be. A felületek teljesen realisztikusnak tűnnek, és szinte sehol sem lesznek majd monoton, ismétlődő felületek. Ez jellemzi majd a dungeonokat is: éles kontrasztok és gazdag színek fognak dominálni, a textúrákhoz vertex shadereket használnak.
De sokkal kidolgozottabbak lesznek maguk a figurák is: természetesen sokkal magasabb poligonszámmal izzasztják le majd videokártyánkat, de a karakteranimációk száma is nagyjából kétszer annyi lesz. A készítők külön figyelmet szenteltek az érzelmek kifejezésére, amelyeket az NPC-k mozdulatain keresztül láthatunk.
De ez még mind semmi! A készítők az egyszerű városlakók vagy falusiak életének mindennapjainak apró részleteit is ábrázolni fogják. Például olyan életből elcsent kis jeleneteket láthatunk, mint például azt, ahogy a festők dolgoznak a képeiken, a tolvajok elcsenik a derék polgárok erszényeit, a gyerekek játszanak az utcán és még sok minden más olyan részletet is, amelytől tényleg azt érezzük, hogy él körülöttünk a Sacred 2 világa.
Mindezek mellett pedig külön látványos effekteket láthatunk majd. A szél fújja a faleveleket és a mezőkön a fűszálakat, a hegyekről kövek gurulnak le, ahogy felfelé igyekszünk rajtuk, de nem maradnak el a tűzeffektek sem: ha például egy tűzlabdát repítünk gyúlékony közegbe, akkor lángra lobban a környezet, és a rag-doll effekt is részét képezi majd a játéknak.

Sacred II - 9. kp Sacred II - 10. kp

Sokkal több, mint Diablo-klón...


Az Ascaron láthatólag apait-anyait bele fog adni, hogy ne érezzük azt, pusztán egy újabb Diabló-val van dolgunk. A minden ízében kidolgozott hangulatos fantasy környezet remélhetőleg még azokat is elvarázsolja majd, akik kicsit unják már ezt a miliőt. Az aprólékosan kidolgozott képességrendszer pedig az igazi szerepjátékosoknak szerezhet örömet. Mi mindenesetre szeretettel várjuk - kár, hogy csak 2008-ban játszhatunk majd vele...


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)