A játékok világa megváltozott; erre a feltételezésre alapoznak a Too Human trilógia fejlesztői is. Az X360-ra fejlesztett epikus játékot emiatt az átlagos játékosok által is "fogyasztható" töredékekben fogják kiadni. A másik ok, hogy esélyt akarnak adni annak is, hogy az újabb epizódok fejlettebbek legyenek az előzőnél, amellett az is céljuk, hogy az egyes részek különállóan is élvezhetőek legyenek; persze a teljes képet csak mindhárom rész végigjátszásával láthatjuk majd. Dyack rajong a háromrészes művekért, és bízik a játékuk sikerében is. A Too Human az ígéretek szerint gazdag, újító trilógia lesz, ám a fejlesztők elméleteik helyességét semmivel nem bizonyítják. Dyack szavait itt olvashatod.
Rövidebb játékokat akarunk?
A játékosok már nem akarnak 60-100 órás játékokkal játszani, állítja a Silicon Knights elnöke, Denis Dyack. Szerinte rövidebb, de jobb játékokat kellene fejleszteni.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés