A Billboard jelentése szerint nemcsak az Activision járt jól a játék eladásaival...
A hirtelen jött, váratlan Call of Duty: Black Ops megjelenési "marketing", igen jót tett a launch trailerben hallható Gimme Shelter című Rolling Stones dal eladásainak. Az október 31-én végetért héten 2000 példányt adtak el a dalból, a következő héten 5000-nél többet, míg a 14.-én végetért héten 11000 fölé nőtt a dal eladása.
Az Activision szerint nem volt könnyű a Call of Duty: Black Ops reklámjába a dalt megszerezni, hiszen a jogokat gyakorló ABKCO Music & Records meg akarta nézni a reklámot, mielőtt odaadta volna a dal jogait - a novemberi GameStar hasábjain tesztelt Call of Duty: Black Ops kiadójának New Yorkba kellett repülnie egy biztonságos laptoppal és a reklámmal. Először az Activision történetében egy külső cég belejavított a reklámba ahhoz, hogy a zenekar tagjainak hozzájárulását is megkapják.
"Ez egy nagyon komoly dolog volt, egy fantasztikus bandával és lehetőséggel - ki kellett használnunk" - nyilatkozta Tim Riley az Activision zenéért felelős alelnöke - "nyugodtan mondhattak volna nemet is, hiszen pénzre már nemigen van szükségük. Ők a Rolling Stones."