A növekvő játékosbázisnak és a fejlesztők leterheltségének következtében, a Rocket League meccskeresésének ideje mostanában nagyon elnyúlt, illetve többen is különféle online hibákat észleltek játék közben. A Rocket League fejlesztői elnézést kérnek a kellemetlenségekért és biztosítják a játékosokat: dolgoznak az ügyön és minél hamarabb megpróbálják orvosolni a felmerült problémákat.
Dave Hagewood, a Psyonix vezérigazgatója egy nyílt levelet adott ki, amiben részletesen ecseteli a jelenlegi állást és a jövőbeli terveiket. Tudnak róla, hogy a szerverek időnként leállnak és a meccskeresés hossza számukra is elfogadhatatlan.
"Elnézést kérünk minden játékostól, az online játék állapota miatt, minden szabad erőforrásunkat a játékszerverekre és a PsyNet teljesítményének és lehetőségeinek fejlesztésére áldozzuk."
Hagewood megemlíti, hogy az aktív játékbázis évről-évre 40%-kal nőtt, így fontos, hogy gyorsabban skálázzák a szerverek terhelhetőségét.
Egyre több ember dolgozik a Rocket League adatbázisának stabilitásán és megbízhatóságán, hogy csökkentsék a szervereken felbukkanó problémákat. Ezen a területen azóta áll fenn probléma, mióta az elmúlt hónapban ingyenes kipróbálható volt Xbox One-on a játék. A laggokat új szerverek bevonásával próbálják csökkenteni, így a közeljövőben várható lesz egy ezzel kapcsolatos patch.
A Psyonix köszöni az eddigi türelmet, de még időt kér a játékosoktól, mert amíg a kisebb bugokat, hibákat apróbb javításokkal orvosolni tudják, egy új csapat felépítése - mely a szervereket tartja majd karban - időbe telik.