A The Walking Dead FPS bejelentése előtt Kirkman a következőt nyilatkozta: "Hülyeség lenne belső nézetes Walking Dead játékot csinálni, mert annyi hasonló van, hogy nem lenne versenyképes a piacon, folyton a Left 4 Deadhez hasonlítgatnák úgyhogy kár is foglalkozni vele."
A Game Informernek adott interjújában már annak fényében nyilatkozott, hogy az Activision műhelyében készülő játék érkezése elkerülhetetlen.
"Ez a játék leginkább a Dixon testvérek játéka. A két karakter nem létezik a képregényben, így a lehetőség, hogy olyanok szerepében játszhassunk, olyanokról tudjunk meg többet, akik kimagasló népszerűségnek örvendenek a sorozatban, kiemelheti a játékot a tömegből és értelmet adhat a megjelenésének. Ebben reménykedem."
"Tudom, hogy az Activision nagyon keményen dolgozik, hogy egy jól kinéző játékot készítsenek, és remélem hogy méltó lesz a Walking Dead brandhez, de ez nem olyan dolog, amihez állandóan, mélyrehatóan közöm van. A Telltale játéka a képregényen alapszik, így sokkal több irányításom van afelett, mint az AMC ténykedéseivel kapcsolatban."
A The Walking Dead: Survival Instinct PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra jelenik meg 2013 során, és számos kecsegtető funkcióval bír, csak nehogy csalódjunk benne, mint a többi Activision-féle filmből készült adaptációban.