Bevett gyakorlat, hogy egy játék előző generációs változatát egy a fő fejlesztőcsapattól különálló, külsős cég fejleszti. Így volt ez például a The Crew, a Forza Horizon 2 és a Titanfall esetében is, és azért egyik sem lett játszhatatlanul rossz. Csak más.
A Rise of the Tomb Raider esetében sem lesz ez másképp. A döntést Darrel Gallagher, a Crystal Dynamics igazgatója azzal indokolta, hogy ők teljes mértékben az Xbox One kiadáson szeretnének dolgozni a minél jobb játékélmény érdekében. A játék Xbox 360-as verziójának fejlesztésére a Nixxes Software-t kérték fel, akik már több Tomb Raider címen is dolgoztak, többek között a tavalyi Tomb Raider Definitive Editionön is, így a játék előző generációs kiadása a lehető legjobb kezekbe került.
Szerencsére Gallagher továbbra is hisz az Xbox 360-ban (meg annak 84 milliós felhasználói bázisában), és teljesen lenyűgözte az a kis előzetes, amit a Nixxes Software dobott össze a játékról.
De persze azoknak sem kell aggódniuk, akik a teljes Xbox exkluzivitástól félnek.
Ha pozitívan nézzük, így, hogy két külön stúdió dolgozik a Rise of the Tomb Raide-en, legalább mindenki kihozza a legjobbat abból a platformból, amit rábíztak, és nagyobb az esélye annak, hogy nem egy félkész játékot kapunk 360-ra, amit csak a javító csomagok tartanak életben.
Mit gondoltok, milyen kompromisszumokat kell kötnie azoknak, akik még nem készek konzolt váltani?