Annak ellenére, hogy a Rise of the Tomb Raider nehezen versenyezhetett a vele egy napon megjelenő Fallout 4-gyel (legalábbis az Xbox-platformokon), egyáltalán nem kell a sorozat utolsó részéről beszélnünk. A Crystal Dynamics pedig már azon gondolkodik, milyen is legyen a folytatás, egy dolog pedig kezd kirajzolódni: nem a pálya mérete a legfontosabb.
A 2013-as Tomb Raider reboot után mindenképpen nagyobb világot szeretett volna létrehozni a brit stúdió: "Kétszer-háromszor nagyobbnak érződött, és ez nem csak egy olyan feature, amit a doboz hátuljára odaírhatunk. Van egy küszöb a játékmenet tekintetében, amikortól úgy érzed, hogy eltévedhetsz, és a pályának vannak olyan eldugott sarkai, amiket nem mindenki talál meg" - mondta a Rise of the Tomb Raider fejlesztésének kreatív vezetője, Noah Hughes egy interjúban. Szerinte sikerült is elérniük ezt a küszöböt, a folytatásban viszont nem szeretnének sokkal tovább terjeszkedni, ugyanis inkább megőriznék az érzést, hogy egy nagy műgonddal elkészített pályáról van szó és viszonylag sűrűn találunk érdekességeket a játék világában.
Mit gondoltok, fontosabb a világ mérete, vagy tényleg jobb egy kisebb, de aprólékosabban kidolgozott pálya?