A Liquid Entertainment feje Ed Del Castillo (Nem kis szerepe volt egykoron a Command & Conquer sikerében még a Westwood szineiben.) mesél egy kicsit a hősökről (Heraklész, Atalanta, Akhilleus, Pán), akik közül egyszerre csak ketten kísérhetik el Iaszónt, a főszereplőt. A feleségét az életbe visszahozni óhajtó mitológiai szereplő és díszes kompánia az Argo nevű hajón járja az Égei-tenger szigetvilágát. Azon társaink, akik épp nem tartanak velünk, a hajó fedélzetén maradnak. Ismerős lehet ez az elem a BioWare utóbbi három játékából (Knights of the Old Republic, Jade Empire, Mass Effect), s ugyanezt alkalmazta az Obsidian (Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords, Neverwinter Nights 2, Mask of the Betrayer) is. Szintén eme két gárda használja előszeretettel a kísérő NPC-k közötti folyamatos véleménycserét, ami sokszor barátsága, néha nyílt ellenségeskedésbe, de az esetek többségében egymás ugratásába torkollik. Érthető, hogy a különböző vérmérsékletű, világnézető szereplők másként reagálnak egy-egy eseményre, így kombinációtól függően másként alakulnak a párbeszédek, s egyes, a játék szempontjából lényeges szituációk is.
Feltételezem, mindenkinek feltűnik (ha nem is az első, de második blikkre már biztosan), hogy az ajakszinkron még messze nem tökéletes, s az arcok is elég merevek és élettelenek, köszönhetően a mimika szinte teljes hiányának. Ugyanakkor még fejlesztés alatt áll a projekt, ergo ezeket egyelőre butaság lenne hibaként elkönyvelni.
Rise of the Argonauts - Hősnézőben
A Codemasters és a Liquid Entertainment koprodukciójában készül a görög mitológia ismert alakjainak nagy kalandja.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés