A Capcom rengeteg ötlettel kísérletezett, mielőtt a Resident Evil 2 Remake elnyerte végleges formáját.
Második részéhez érkezett a Resident Evil 2 fejlesztői videósorozata, ahol a Capcom emberei a kezdeti koncepciós rajzok mellett számos játékmenetbeli különlegességről rántották le a leplet. Persze, a remake magas minősége is tükrözi, hogy ihletett állapotban dolgozott rajta a csapat, de mindenképp érdemes belesni a színfalak mögé.
A Resident Evil 7 nem csak hatalmas sikert aratott a játékosoknál, de gyakorlatilag új életet is lehelt a franchise-ba, így talán nem olyan meglepő, hogy a Capcom a játékban használt FPS nézettel is kísérletezett a második rész újrakeverése során. Ez hatalmas váltás lett volna a klasszikushoz képest, ami egy külső nézetes, fix kameraállásokkal működő perspektívát alkalmazott - ez utóbbival is próbálkoztak a fejlesztés során, ám végül a váll feletti nézetnél maradtak.
Úgy gondoltuk, hogy a fix kameraállások visszahozatala sok régi rajongónak bejött volna, üzletileg sem lett volna ez rossz, de a váll feletti nézet annyira jól működött önmagában, hogy nem volt szükségünk mindkét típusra.
A videóban ezek mellett egy részletesebb, több játékmechanikát felvonultató boss harcról, egy autóvezetős pályaszakaszról, és egy állandóan visszatérő, jump scare-ekkel ijesztgető ellenfélről is beszéltek. Néhány korai felvételt is láthatunk a végül kukázott ötletekből.
Számotokra mi volt az, amiben más, esetleg jobb lehetett volna a Resident Evil 2?