A Remedy Entertainment egyik felét most viszonylag komolyabban lefoglalja a CrossFire 2-vel kapcsolatos munka, de a stúdió többi része egy még be nem jelentett játékon dolgozik. A hivatalos bemutatás még mindig nem történt meg, de néha azért ki lehet sajtolni a projektről pár szót a srácokból.
A csapat a Game Informer íróinak mesélte el, hogy mi is zajlik most a falak mögött.
"A másik csapat valami olyasmin dolgozik, ami még elég messze van" - magyarázta a stúdió kommunikációs főnöke, Thomas Puha. "Még csak koncepcióban létezik."
Ugyan a fejlesztés még nagyon korai stádiumban van, egy kezdetleges prototípus már létezik belőle. Jelenleg ezzel futják a köröket a kiadóknál lévén a Remedy egy független fejlesztőcsapat. A srácok legutóbb a Microsofttal dolgoztak együtt a Quantum Break kapcsán.
Puha ugyan nem volt hajlandó elárulni, hogy egy teljesen új IP-ről van-e szó, vagy egy folytatásról, azt elmondta, hogy a Quantum Break és az Alan Wake befejezései igazából adnának lehetőséget a folytatásra.
"Nagyon sokat beszélgettünk a befejezések kapcsán a stúdióban. Volt aki szerint jól oldottuk meg. Volt aki szerint le kellett volna zárnunk. Én úgy gondolom, hogy elég határozott lezárásokat csináltunk, de például, amikor Sam azt mondta az első Max Payne után, hogy akkor állhatunk neki a folytatásnak, mindenki ki volt dőlve. Azon kellett agyalnunk, hogy akkor most 'hogyan is fogjunk neki'. Az Alan Wake és Quantum Break esetében azért ügyeltünk arra, hogy hagyjunk nyitott ajtókat, így ha eljön az alkalom, csinálhassunk egy-egy folytatást."
Puha azt is elmondta az interjúban, hogy a csapat nagyon szeretne gyorsabban kiadni játékokat. Nagyon kiégeti az embereket, ha 4-5 évig egy projekten dolgoznak, így egy kicsit fel akarják pörgetni a gyártást. Mi ennek csak örülünk.