Hirdetés

Régi, sértő tweetek miatt áll a bál a Tomb Raider játékok fejlesztőcsapatánál

|

A játék vezető dizájnere nem túl szép dolgokat posztolt a közösségi médiában, mielőtt csatlakozott a Crystal Dynamicshez.

Hirdetés

A Marvel's Avengerst már tavaly novemberben csalódásként könyvelte el a Square Enix, valószínűleg ez is hozzájárult ahhoz, hogy a vállalat új otthont keresett többek között az azt fejlesztő Crystal Dynamicsnek is, akik aztán számos játék jogával (mint a Tomb Raider és a Deus Ex) az Embracer Grouphoz kerültek.

A Marvel's Avengers vásárlóit azonban ez aligha vigasztalja, és emellett még olyan kellemetlenségeket is el kellett viselniük, mint hogy Pókember saját sztoriküldetések nélkül volt kénytelen megérkezni a felhozatalba.

A készítők igyekeznek folyamatosan valami újjal fenntartani az érdeklődést. A nyáron Jane Foster érkezett meg a felhozatalba, november 29-én pedig Bucky Barnes, azaz a Tél Katonája csatlakozik a többiekhez, viszont némi kellemetlenség csúszott a várakozás örömébe. 

Hirdetés

Napvilágot látott ugyanis néhány sértő tweet a játék vezető dizájnerétől, Brian Waggonertől, igaz, azok a 2010-es évek elejéről származnak, amikor Waggoner még nem volt a Cystal Dynamics tagja. A közösség tagjai bántó megjegyzésekre bukkantak a fejlesztőtől, ennek hatására pedig a csapat úgy döntött, hogy nem szeretné, ha Waggoner továbbra is betöltené a szóvivő szerepét. Az érintett természetesen elismerte a múltbéli hibáit, és bocsánatot kért azoktól, akiket esetleg megbántott: 

"A hétvégén felbukkantak régi tweetjeim, amelyeket még a Crystalnál töltött idő előtt írtam, és bocsánatot kérek, és teljes mértékben felelősséget vállalok azért a fájdalomért, amelyet a követőimnek, a közösségnek és azoknak okoztam, akikkel együtt dolgozom. Azóta tanultam és fejlődtem, és az általam közzétett tartalmak nem tükrözik azt, aki ma vagyok. Megértem, ha nem tudjátok elfogadni a bocsánatkérésemet, mert fájdalmat okoztam. Továbbra is figyelek, tanulok és dolgozom azon, hogy jobbá váljak".

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Waggoner nyilatkozatára reagálva a Crystal Dynamics Twitteren közölte, hogy a jövőben a fejlesztő nem fog a stúdió nevében nyilatkozni, viszont azt nem jelentették be, hogy el is bocsátották. 

"Nagyon kiábrándító olyan nyelvezetet és nézeteket látni az alkalmazottak részéről, amelyek nem egyeznek a stúdió értékeivel. Elnézést kérünk a közösségünktől és munkatársainktól, akiket jogosan zaklatott fel a tartalom. Brian a továbbiakban nem lesz a stúdió szóvivője, és nem kommunikál a stúdió projektjeiről".

A Crystal Dynamicsnak azért sincs szüksége az ilyesfajta negatív hírverésre, mert magukhoz vették a Tomb Raider széria irányítását, és nemrég azt is megtudakolták a rajongóktól, hogy milyen Legacy of Kain játéknak örülnének a legjobban, szóval bőven van mivel foglalkozniuk. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)