Hirdetés

Reagált a CD Projekt RED arra, hogy kamu volt-e az E3-as előzetes

|

A Bloombergen megjelent cikk több pontjára is válaszolt a CD Projekt Red fejese, Adam Badowski.

Hirdetés

A napokban jelent meg Jason Schreier cikke, melyben fejlesztők beszámolója alapján arról írt, hogy milyen körülmények között készült a Cyberpunk 2077, és miért lett olyan, amilyen. Az eddig sem volt titok, hogy akadtak problémák - az ígéretek ellenére mégis durva túlórázás például biztos nem javított a munkamorálon, de arról is szó esett, hogy a 2018-as E3-on bemutatott demóval trükköztek.

Adam Badowski Twitteren reagállt a cikkben megfogalmazott állításokra. A demó kapcsán például elmondta, hogy egy két évvel a megjelenés előtt kiadott, kiállításra készített bemutató nyilván nem fogja tudni teljesen tükrözni a játék végleges változatát, mert a fejlesztés közben folyamatosan alakul minden, de attól még nem kamu a videó. Szerinte igaz, hogy másképp néz ki most a Cyberpunk 2077, mint akkor, de egyrészt eleve ezért volt ott a vízjel, ami azt jelezte, hogy még nem a kész terméket látjuk, másrészt valójában jobban néz ki és játszani is jobb a most kiadott verzióval, mint a 2018-as állapotú játékkal. Elismerte, hogy kiesett ez-az a fejlesztés közben, de ez így működik.

Hirdetés

Hozzátette még, hogy míg a cikk állítása szerint a fejlesztők többsége tudta, hogy nem lesz teljesen kész a játék 2020-ra, szerinte húsz, neve elhallgatását kérő ember (akik közül többen már nem is dolgoznak a CDPR-nél) véleménye alapján bátor azt állítani, hogy a több mint 500 főt számláló stúdióban a többség ugyanezt érezte.

Végül arra is válaszolt, hogy a lengyel kollégák a céges szabályokat áthágva lengyelül beszéltek olyanok társaságában, akik nem ismerik a nyelvet. A CD Projekt RED-nél 44 különböző nemzetségű munkatárs dolgozik, ezért a meetingek, a bejelentések és az egész cégnek szóló e-mailek esetében az angol nyelv használata kötelező, valamint akkor is, amikor egy beszélgetésben valaki olyan vesz részt, aki adott nyelven nem tud, de angolul igen. Ennek ellenére persze előfordulhat, hogy az egy nyelvet beszélők a saját nyelvükön dumálnak, amikor nincs más a közelben.

A cikket író Schreier annyit mondott, hogy

"A CD Projekt úgy döntött, nem reagál a kérdéseimre, és nem engedi meg Badowskinak, hogy nyilatkozzon, úgyhogy érdekes ezeket a kommenteket most látni."

Továbbá megjegyezte, hogy Badowski a crunchra és a tarthatatlan időtervre nem mondott semmit. Mindenesetre továbbra is várjuk a januárra és februárra ígért patcheket, addig meg aki olyan platformon játszik, amin nem úgy néznek ki a karakterek, mintha arc nélküli viaszbábuk lennének, próbálja meg jól érezni magát Night Cityben.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)