Az Ubisoft a címadó város szellemében nagyont kockáztatott, amikor alapjaiban forgatta fel a Rainbow Six világát. Oly sok év után búcsút inthettünk Ding Chavez-nek és társainak, s le kellett mondanunk a precíz végrehajtást megelőző alapos tervezésről is. Logan Keller és kompániája már egy jóval akciódúsabb kalandra invitálja a játékosokat, mely nem csak technikai hátterét tekintve - Unreal Engine 3 -, hanem a kamera nézőpontját, s a játékmenetet nagyban befolyásoló irányítást is figyelembe véve, egyértelműen a Gears of War párjának tekinthető.
Egy évvel a megreformált epizód után nyugodtan kijelenthetjük, hogy jót tett a vérfrissítés, s a Rainbow Six név jobban cseng, mint korábban bármikor.
Így már a legkevésbé sem meglepő, hogy a francia kiadótól megszokott munkatempóban - egy-másfél év után -, érkezik a folytatás, melyben rendeznünk kell a számlát korábbi bajtársunkkal.
Az oldalt itt érhetitek el.