Ezekben a percekben is zalik a Six Invitational, ahol az Xboxos és PC-s döntő mellett ma a következő DLC operátorait és pályáit is megnézhetjük, sőt, egy kerekasztal-beszélgetés során a fejlesztők terveibe is bekukkantást nyerhettünk.
A Ubisoft elárulta, hogy a Siege második évére is rengeteg változtatást terveznek. Ezeket első körben egy tesztszerveren próbálhatjuk majd ki, így azelőtt fény derülhet az esetleges problémákra, hogy azok éles környezetben tennék tönkre a mókát. Tovább piszkálják majd a kódot, hogy a hit registration és a latency is javuljon, ennek pedig kifejezetten örülünk.
Átdolgozzák a teljes matchmaking rendszert is, így a P2P kapcsolatok helyett minden esetben dedikált szerverre terelik a forgalmat, illetve mivel ezentúl egy külön csatornán zajlik majd az ellenfelek keresése, matchmaking közben is szabadon mozoghatunk a menüben és módosíthatjuk például a loadoutokat. A menüt egyébként is teljesen átdolgozták, így mindent gyorsabban és egyszerűbben elérünk majd.